چند دلیل برای ثبت شرکت  (بخش دوم)

در ادامه مطلب بخش اول، چند دلیل دیگر برای اینکه چرا باید شرکت خود را ثبت کنید آورده ایم:

  • برای جدا کردن امور مالی شخصی و تجاری

اکثر افراد و مشتریان از اینکه پول را به حساب شخصی افراد واریز کنند واهمه دارند و نمی توانند اعتماد کنند. شما با ثبت شرکت خود امکان دریافت حساب بانکی شرکتی را خواهید داشت که باعث جلب اعتماد مشتریان خواهد شد و آنها راحتتر می توانند اعتماد کنند و پول را به حساب بانکی شرکتی شما واریز کنند .

همچنین داشتن حساب بانکی شرکتی باعث می شود حساب و کتاب شرکت از حساب زندگی شخصی شما جدا شود و از به هم ریختگی در معاملات شخصی و شرکت جلوگیری می کند.

همچنین در صورت ورشکستگی شرکت خیالتان راحت است که حساب شخصی شما درگیر تسویه حساب شرکت و جبران خسارت شرکت نخواهد شد.

 

  • برای شرکت در مناقصه ها

برای درخواست مناقصه های دولتی و تجاری باید یک نهاد تجاری قانونی داشته باشید و باید شرکت خود را ثبت کنید. همه مناقصه ها در بالای فرم خود شرط شرکت سهامی خاص را دارند. در اکثر مناقصه ها فقط شرکت های ثبت شده امکان مشارکت دارند و این کاملا واضح است زیرا توانایی های یک شرکت همیشه بالاتر از یک شخص تنهاست ، بنابراین این یک فرصت واقعی برای تجارت شماست و باعث ایجاد مقادیر زیادی سرمایه و سود برای شرکت شما می شود پس از ان غفلت نکنید و همین الان برای ثبت شرکت خود با همکاران و مشاوران ما در شرکت ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان شرکت خود را به ثبت رسانید.

  • امکان دریافت نمایندگی

اکثر شرکت های داخلی و خارجی بیشتر تمایل دارند که نمایندگی های خود را به شرکت ها و افرادی که دارای وجهه حقوقی هستند اعطا کنند.

 

  • تداوم تجارت

آیا نام شرکت هایی مانند Microsoft ، Facebook یا Google برای شما آشنا است؟ خوب چه چیزهایی در همه آنها مشترک است؟ این شرکت ها توسط افراد شروع به کار کرده اند ولی از آنجا که این افراد شرکتهای خود را ثبت کرده اند باعث شده که شرکتشان بدون آنها به کار خود ادامه دهد. اکنون شرکت جدا از اشخاص است. این قدرت ثبت شرکت و ثبت برند است. ثبت شرکت تداوم تجارت شما را بعد از شما تضمین می کند. مشتریان علاقه مند هستند بدانند که آیا شرکت شما آینده ای دارد یا خیر؟ و اینکه آیا شرکت در غیاب شما قادر به ادامه خدمت رسانی به آنها خواهد بود؟

 

پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز برای ثبت شرکت و ثبت برند خود اقدام کنید و با مشاوران ما در شرکت ثبت نوبل تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید. خوشبختانه امروزه با وجود شرکت هایی همچون شرکت ثبت نوبل و داشتن کادری مجرب ،ثبت شرکت و ثبت برند کار بسیار ساده ای است و شما به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن شرکت خود را ثبت کنید و از همه مزایای ذکر شده بهره مند شوید.

 


مطالب مربوط به ثبت شرکت ها و برند شرکت ,حساب ,شخصی ,مناقصه ,برند ,باعث ,بانکی شرکتی ,حساب بانکی ,تماس حاصل ,نوبل تماس ,حاصل فرمایید ,حساب بانکی شرکتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان اجناس فوق العاده دلنوشته های من برای عشقم که دیگه نیست... دانلود فیلم و سریال دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم بیا برا خرید دانلود سرا دانلودستان دانلود سرا دانلود سرا